Electronic LibraryBelarusian Trade and Economics University of Consumer Cooperatives
    • English
    • русский
  • English 
    • English
    • русский
  • Login
Search 
  •   General page
  • Издания факультета коммерции и финансов 1
  • Издания кафедры маркетинга
  • Для студентов, слушателей ФПК
  • Международный маркетинг
  • Search
  •   General page
  • Издания факультета коммерции и финансов 1
  • Издания кафедры маркетинга
  • Для студентов, слушателей ФПК
  • Международный маркетинг
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-1 of 1

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

Международный маркетинг 

Байбардина, Т.Н.; Бурцева, О.А. (Гомель : БТЭУ, 2021)
Издание разработано на основе государственного образовательного стандарта и содержит все темы, предусмотренные учебной программой по дисциплине «Международный маркетинг», включает систему разноуровневых тестов, заданий и ...

Copyright © 2025,  BTEU, Library
Contact Us | Send Feedback
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsAuthorsTitlesBy Submit DateBy Issue DateSubjectsThis CollectionAuthorsTitlesBy Submit DateBy Issue DateSubjects

User's Account

Login

Discover

AuthorБайбардина, Т.Н. (1)Бурцева, О.А. (1)SubjectКоммуникационная политика (1)Конкуренция (1)Международная маркетинговая среда (1)Международное маркетинговое исследование рынка (1)Международный маркетин (1)Стратегия международного маркетинга (1)Ценовая политика (1)... View MoreDate Issued2021 (1)

Copyright © 2025,  BTEU, Library
Contact Us | Send Feedback